Мої правила комфорту в роботі з клієнтами

16.05.2025   

Мої правила комфорту в роботі з клієнтами
(щоб усім було добре — і мені, і вам )

Без драми. Я рієлтор, а не головний герой голівудського серіалу. Якщо з житлом щось не так — кажу чесно. Якщо щось шикарне — теж кажу, але без сліз щастя.

Довіра, не допит. Мені не треба знати, чому ви розлучаєтесь або чому продаєте квартиру. Але якщо хочете поділитись — слухаю з повагою і кавою

Тільки доросле спілкування. Обіцяю не дзвонити о 7 ранку з "блискучою ідеєю", а ви — не кидаєте мені "а покажіть ще 12 варіантів до обіду", якщо ми на морі (у мріях, але все ж).

Клієнт — це партнер. Не люблю слово "клієнт". Ми партнери: ви довіряєте мені завдання, я беру на себе процес, ризики і тримаю вас в курсі. Без пінг-понгу.

Без туфель — в душу не лізу. Ви можете бути інтровертом чи душею компанії — мені ок. Підлаштовуюсь. Але якщо я в костюмі, а ви в капцях — вибачте, я все ж таки залишусь в костюмі, бо ми партнери і все ж таки ви клієнт".

Мій стиль — це відкрите спілкування, без пафосу, з повагою до часу і простору одне одного.
Тоді магія працює, угоди закриваються, і всі щасливі

Замовити зворотній дзвінок